Vragen in verband met nieuwe abonnementen
Wat is de prijs van een abonnement in het buitenland? Onze abonnementsprijzen zijn geldig en identiek voor België en Nederland. Bij abonnementen bestemd voor landen verschillend van België en Nederland worden portkosten per nummer aangerekend. Voor meer info kunt u terecht bij onze abonnementenservice op
abo@jagenmag.be (of telefonisch op het nummer +32 53 72 99 90 of per fax op het nummer +32 53 72 99 98).
Hoe neem ik een abonnement? Het gemakkelijkst is uw gegevens via
www.jagenmag.be of
www.jagenmag.nl bij ons achterlaten. U kunt ook gewoon een mailtje met uw adresgegevens sturen naar
abo@jagenmag.be. Doorbellen of faxen is ook mogelijk.
Hoe doe ik een abonnement cadeau? Bij een cadeauabonnement worden zowel de gegevens van de abonnee als van de schenker opgevraagd. Het gemakkelijkst is om de gegevens via
www.jagenmag.be/cadeau.php door te geven. De facturatiegegevens zijn de adresgegevens van de persoon die het cadeauabonnement betaalt en de verzendingsgegevens zijn de adresgegevens van de persoon (cadeauabonnee) die JAGEN effectief in de bus zal krijgen.
Hoe ga ik over tot betaling? Na intekening op een abonnement op JAGEN MAGazine kunt u ofwel het bedrag onmiddellijk overmaken op de abonnementenrekening van JAGEN ofwel wachten tot een overschrijvingsformulier bij u in de bus valt.
Gelieve bij de betaling steeds uw adresgegevens of uw abonneenummer te vermelden. Uw abonnement gaat in na ontvangst van uw betaling.
- Voor betalingen vanuit België
Stort €30/ €55 op rekeningnummer 001-4594910-96 van ANIMAGO bvba, Moorselbaan 603-1, BE-9300 AALST. - Voor betalingen vanuit Nederland
Stort €30/ €55 via Europese overschrijving (SEPA) op ons rekeningnummer (IBAN) BE65 0014 5949 1096 & (BIC) GEBABEBB bij BNP PARIBAS FORTIS, Aalst-Nieuwstraat met de optie: gedeelde kosten / shared / SHR van ANIMAGO bvba, Moorselbaan 603-1, BE-9300 AALST.
Waar vind ik mijn abonneenummer? Uw abonneenummer is een getal van 12 cijfers. Het staat altijd op het blad met uw adresgegevens dat u met JAGEN toegestuurd krijgt. Dat laat ons toe sneller uw vraag te beantwoorden. Indien u uw abonneenummer echt niet kunt terugvinden, aarzel dan niet ons te contacteren via
abo@jagenmag.be. Wij zoeken het graag voor u op!
Wanneer kan ik een abonnement nemen? U kan bij ons ten allen tijde een abonnement nemen. Na ontvangst van uw betaling, krijgt u het eerstvolgende nummer dat verschijnt na ontvangst van uw betaling. Dit houdt in dat u niet hoeft te wachten tot de start van het nieuwe kalenderjaar met inschrijven op een abonnement. Betalen van uw abonnement betekent dus het ontvangen van uw eerste nummmer in de 2 daaropvolgende maanden.
Wordt mijn abonnement automatisch verlengd (voor Nederlandse abonnees)? Onze abonnementen werken, in tegenstelling tot wat in Nederland gebruikelijk blijkt te zijn, zonder vooropzeg. Dat betekent dat wij u één tot twee maanden voor het aflopen van uw abonnement verwittigen, maar als u daarop niet reageert, stopt uw abonnement zonder meer. Geen gedoe dus!
Vragen in verband met lopende abonnementen
Wat als ik verhuis? Als u binnenkort verhuist, geeft u best aan onze abonnementenservice via
abo@jagenmag.be (of telefonisch op het nummer +32 53 72 99 90 of per fax op het nummer +32 53 72 99 98) uw abonneenummer, oud adres en nieuw adres door. Let wel: uw adreswijziging dient ons te bereiken twee weken voor de verschijning van het volgende nummer van JAGEN.
Een fout in mijn adresgegevens of abonnement? Neem contact op met onze abonnementenservice via op
abo@jagenmag.be (of telefonisch op het nummer +32 53 72 99 90 of per fax op het nummer +32 53 72 99 98) en wij zoeken samen met u naar een oplossing.
Word ik verwittigd op het einde van mijn abonnement? Voor uw laatste nummer van JAGEN ontvangt u via e-mail een uitnodiging tot betalen. Daarna ontvangt u van ons via de post tevens ook uitnodiging tot betaling en overschrijvingsformulier. Zo hoeft u geen enkel nummer te missen. Zelfs bij verlies of vergetelheid van dat formulier sturen wij u een herinnering zodat u alsnog kunt verlengen.
Wat als mijn cadeauabonnement ten einde loopt? Na de verschijning van het voorlaatste nummer voor de abonnee, zal de schenker een overschrijvingsformulier ontvangen. Indien de schenker daar op ingaat wordt het cadeauabonnement verder verlengd. Indien niet, zal bij het laatste nummer een overschrijvingsformulier zitten voor de abonnee zelf. Als de abonnee dan zelf betaalt, wordt het cadeauabonnement een gewoon abonnement.
Ik denk dat er een probleem is met de levering van mijn JAGEN MAGazine? Vergeet niet dat er tussen de verschijning van twee nummers ongeveer 2 maanden zitten. Indien u na 2 maanden nog niets heeft ontvangen, neemt u best contact met ons op via
abo@jagenmag.be (of telefonisch op het nummer +32 53 72 99 90 of per fax op het nummer +32 53 72 99 98). Als u na lange tijd geen JAGEN meer ontvangt, dan nemen wij contact op met de verdeler van uw magazine om het probleem te verhelpen en ervoor te zorgen dat u uw abonnement in de toekomst op correcte wijze ontvangt.
Vragen in verband met losse verkoop
Waar vind ik losse nummers van JAGEN MAGazine? JAGEN wordt in
België aangeboden in de betere krantenwinkels. Indien uw JAGEN niet beschikbaar zou zijn in uw krantenwinkel, kunt u hem steeds bij uw plaatselijke krantenwinkel bijbestellen. JAGEN wordt in
Nederland niet in losse verkoop aangeboden en is daar enkel via abonnement beschikbaar. De prijs van een los nummer bedraagt € 5,60.
Kan ik een proefnummer van JAGEN MAGazine krijgen? JAGEN stuurt geen proefnummers op. U kan wel kennismaken met JAGEN op vakbeurzen, in de Belgische krantenwinkels, jachtwinkels, etc. en bovendien kost een abonnement slecht € 30 voor 1 jaar en € 55 voor 2 jaar.
Vragen van jachtwinkels
Iets mee te delen? Plant u een opendeurdag, wenst u uw openingstijden te wijzigen, heeft u een bijzondere actie op stapel staan... Dan neemt u gewoon contact op met onze redactie via
redactie@jagenmag.be. JAGEN is er niet alleen voor zijn lezers, maar wil ook, waar het kan, de jachtsector ondersteunen.